tiistai 28. heinäkuuta 2015

Järjissäpysymisen taito

Jokaisella meillä on oma todellisuutemme, jossa kamppailemme eri asteisten asioiden kanssa. Välillä kuitenkin asiat kasvavat mielessämme ihan tarpeettomiin mittasuhteisiin ja aiheuttaa epäilyä, huono tuulisuutta ja toisinaan myös eristäytymistä. Olen aina ihaillut niitä ihmisiä joilla on se järjissäpysymisen taito, se että aina jaksaa jatkaa ja porheltaa eteenpäin. Mietin usein mistä se tulee ja miten mikään ei ole koskaan ravisuttanut. Tulin kuitenkin siihen tulokseen että ihmiset jotka pysyy järjissään ja on selvästi ja vahvasti oman juttunsa takana, ovat etsineet kuitenkin sitä kauan, ennen kuin minkäänlaisesta balanssista ollaan voitu puhua.

Olen jo kauan kirjoitellut kaikenlaisia tekstejä, mutta vasta kun aloitin kunnolla oman projektin, ensimmäiseni, esikoiseni, on intohimo kirjoittamiseen todella syttynyt. Mitä enemmän mä pyörittelen kaikkia uravalintoja, haluja ja haaveita päässäni, sitä enemmän haluan tehdä sitä työkseni. Haluan löytää kunnolla oman suuntani myös artikkeleita kirjoittaessa ja lähteä tavoittelemaan näitä unelmia myös koulutuksen kautta. Ei mulla olisi näin selkeää visiota jos en olisi käynyt kahlaamassa ensin kaikkia vaihtoehtoja. En ole koskaan mikään uraihminen ollut, mutta nyt tälle kirjoittajan tielle oon päätynyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti