perjantai 16. syyskuuta 2016

Aika on rajallinen

Mä huomasin et viikon julkaisutahti vlogille on ihan liian nopea.
Katotaan sit kun on tehny tota jonkun aikaa että nopeutuiskohan se, mutta mulle on jo parin edellisen videon kanssa tullu kiire ja mä ajattelin nyt et joka toinen torstai tulee sitten uus vlogi. Melkein aina kun on kunnon idea edes tullu uudelle vlogille niin on aika ollu jo loppumassa, kahdessa viikossa ehtii ideoimaan, kuvaamaan ja editoimaan sen toivottavasti.

Mul ei kuitenkaan oo joka päivä aikaa kuvata tai tehä noita videoita kun on niin monta rautaa tulessa samaan aikaan ja koitan jakaa sen niin hyvin kun pystyn. 
 Mut kyl mä silti mediasisältöä tuotan koko ajan jonnekkin fanisivuille vaikkei omille
"Kirjoittajan pääkopassa/M. A. Mortén" kanaville ei välttämättä joka päivä tulekkaan postauksia.
Eniten käytän omaa instagramiani et jos mun juttuja per se haluaa seurailla niin sinne vaan. :)

Ens viikolla alkaa kurssitkin kunnolla taas rullaamaan koulussa.
Toissapäivänä alotettiin tekemään musavideota biisille "Itte Seppä Ilmarinen", oli ihan hauska päivä, mut mentiin niin huonoon aikaan et siitä kulki kokoajan ihmisiä ja ottoja tuli enemmän ku laki sallii. Tiistaina näillä näkymin jatketaan sen kuvauksia kun ykköset on paloluennolla joka ollaan jo käyty. :)
Ens viikolla alkaa myös kuvaus ja valaisu, luvassa myös ohjausta, adope premieren opettelua ja äänikursseja; meen tänä vuonna myös animaation äänikurssille jos pääsen vaan osallistumaan sarjislaisten tunneille.

Eilen ja tänään pääsin lukemaan myös KIRJAILIJASOPIMUSTA, how cool is that :D Mun esikoisrunokokoelma tulee pian ulos! :) Kirjaa saa tulevaisuudessa kirjakaupoista, kirjastoista ja se menee myös kansainväliseen myyntiin ja muunnetaan e-kirjaksi! Lisää taas myöhemmin. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti