torstai 4. elokuuta 2016

Kesä on ohi!

Kesä alkaa olemaan omalta kohalta ohitse ja arki on alkanut. Päätin hakea Lahden kansanopistoon toiseksi vuodeksi, Visuaaliset taiteet: 2, Elokuva 2 linjalle ja eilen posti kolautti luukusta virallisen hyväksymiskirjeen ja lukuvuosi alkaa maanantaina 22.8.2016! Mahtavaa päästä taas käsikirjoittamisen ja elokuvien tekemisen pariin!
Ilmaista se opiskelu ei siellä oo ja onneksi oon saanu taas ravintola-alan keikkoja. Teen Lahden alueella erilaisia asiakaspalvelutehtäviä kahviloissa, hotelleissa, ravintoloissa ja baareissa. Kävin myös yhes toises haastattelus, mut se ei tärpänny, mut muistan miettineeni jo siin tilanteessa että ne etti tietynlaista miestyyppiä, jota en edustanut. Eikä se sit haitannukkaa onneks, kun pääsen ens viikolla viel yhteen toiseen haastatteluun, mut siitä sitten myöhemmin jos se edes nappaa.

Olen viime vuoden ja tämän kesän aikana kerännyt rohkeutta ja näyttänyt tekstejäni muille, sekä alkanut laittamaan juttuja instaan ja muuhun someen. Jonain päivänä haluan sanoa että olen julkaissut kirjan, mutta sitä ennen julkaisen vanhoja ja uusia lyhyttarinoita someen. Mun nettisivut on muuten valmiit, mutta en oo vieläkään saanu apua keltään osaavalta gallerian ja yhen toisen sivun väsäämisessä. Ne on nyt siis jäissä ja somet on kovassa käytössä. Twiittailen yleensä erilaisia juttujani ja välillä muita hommia. Facebookiin tulee linkkejä, runoja, lyhyttarinoita ja mitä keksinkään. Instagramiin tulee lyhyttarinoita, runoja, videoita ja kuvia kaikesta. Uusin on YouTube kanavani, jossa mulla on vasta yksi tilaaja! 😂 Kiitos siitä kuitenkin! Mun tubeen tulee runo videoita, musavideoita, lyhäreitä ja trailereita. Uusimpana mun ihka oma vlogi 😂 siitä ekasta videosta tuli aika kauhee ja hauska, mut jostain se on aloitettava. 😂 Tänään julkaistu uunituore unboxausvideo siis siellä. Tilasin Zalandolta parit uudet kengät. 😊

Käykääs kattomassa, tilaamassa kanava ja tykkäämässä! Kiitos! Yritän luoda jotakin ja jatkan kasvamista ihmisenä ja artistina. En malta odottaa kaikkia tulevia juttuja! Tsemppiä kaikille kouluun ja töihin paluuseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti